Datamarked kundeservice

Tilbage

Oprettelse af retursag

For håndtering af defekte eller retur varer bedes de udfylde vores RMA vejledning for effektiv håndtering af varen.

Husk altid at fjerne kodeord(eller vedlæg det) og tage backup, inden du sender produktet hvis det er muligt for dit produkt.

Deaktiver altid funktionen "Find din iPhone" inden indsendelse. Benyt denne guide.


Ved brug af fortrydelsesret bedes de oplyse om de ønsker:

 

1. Tilbageførsel af penge til kort via. E-pay.

2. Tilbagebetaling via. Bankoverførsel (du bedes opgive dit registrerings og konto nummer).


Vi gennemgår RMA sagen og sender dig derefter en returlabel.


Ved Returnering sendes varen til følgende adresse, sammen med RMA Nummeret påført emballagen:

Modtager:
DATAMARKED ApS
v. Michael Vestergaard
Østre Fælledvej 16
9400 Nørresundby

NB: Alle RMA-sager bliver håndteret tirsdage og torsdage
Før du sender din bærbare til reparation er det vigtigt at den er forsvarligt indpakket.


1. Du skal bruge disse ting:

  • En papkasse
  • Avispapir
  • Bobleplast
  • Tape

2. Fold avissiderne sammen til kugler, og fyld bunden af kassen med dem.

3. Pak produktet ind i bobleplast, og husk at lægge sedlen med dine oplysninger om dig og fejlen på produktet ind i kassen.

4. Pak produktet ned i kassen og læg aviskugler rundt om produktet.

5. Fyld resten af kassen med aviskugler, så produktet ikke kan bevæge sig.

6. Luk kassen forsvarligt med Tape.

 

Har du spørgsmål eller brug for råd og vejledning?
Skriv en besked, så vender vi tilbage hurtigst muligt.